Sidor

10 feb. 2011

Oväder

Snö, hårda vindar och nollgradigt orsakade blixthalka på flera håll i landet. En klass 2-varning, den näst högsta vädervarningen!! Undra på att HÄSTARNA ville in i kväll...Jag hittade knappt ner till stall och hagarna nu i kväll. Man kan ju undra om man kommer itid till jobbet i morgon!!! Än har plogbilen lyst med sin frånvaro, fast han gör helt rätt som väntar till morgon timmarna. Såg på vädret att det SKA avta!
 

Hittade en passande bild!

Nä nu längtar jag faktiskt lite, men bara lite till sommaren. Har suttit och spånat rätt länge nu på vart jag ska campa till sommaren. Det finns såå otroligt många fina camping platser :)
Just nu skulle jag vilja ställa upp mitt fina tält på :


Men jag hinner ändra mig innan det är dags, lite väl långt..65 mil!

Men har även spånat många platser som ligger närmare. Skriver mer om det i vår!

Ska ju först på vår Årliga skidsemester, i år blir det att fira sista april i Vemdalen! 

 

1 kommentar:

  1. Äntligen Kicki!!

    Trodde ett tag att du hade emigrerat......

    Härligt med skidsemester i slutet av april! Perfekt tidpunkt att besöka svenska fjällen. Något att se fram emot.

    Men nu får du först tampas med Bandsjö-snön.......

    Hoppas innerligt att plogbilen har passerat innan jag ska iväg på jobbet imorgon.....får inte vara sen.....min tur att ta emot morgongodset......

    Hare bra! Blogga snart igen!

    :o)) Carina

    SvaraRadera