Sidor

21 maj 2011

Träskor

Allt för länge sedan jag skrev något igen...........

Men jag hinner aldrig och har inte någon författar talang.........

Men nu måste jag bara berätta för alla att jag beställt ett par träskor, har nu suktat ett tag efter ett nytt par. Har ju bara haft ett par tråkiga svarta i några år. Nu vill jag ha ett par "inne" träskor :) Så här ser dom ut

Moheda Toffeln Sanna (Dam)



Fast jag beställde Röda..........Såå snygg jag kommer att vara i sommar!! haha

Har nog fått träskor på skallen, beställde nämligen ett par på jobbet oxå, dock med stålhätta!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kan även berätta att jag Sprang vårruset häromdagen.......och jag sprang verkligen hela vägen, är jätte stolt över mig själv! 5 km och helt otränad, sist jag sprang var vårruset i fjol.......de ni!

Här sitter vi och mumsar på picknick korgen vi fick.........åh vad bra det satt!



Nä nu ska jag göra lite nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar